Friday, March 5, 2010

MASJID PUTRA, PUTRAJAYA

Ha...di mana ini? Rupanya Mama dan Babah telah mengajak saya untuk pergi ke Selera Putra. Sementara menunggu bas IPN yang Mama akan naiki, kami sempat bergambar di beberapa tempat menarik berdekatan Masjid Putra. Kebetulan bas IPN akan tiba di situ juga.

Sempat juga kami menjamah salad dan minuman ringan di Nandos. Saya amat seronok ketika itu kerana boleh melihat bot yang sentiasa menanti penumpang dan keindahan pemandangan di sekitarnya. Saya tidak sabar untuk menaikinya dan bilalah peluang itu akan dapat dirasa. Seronoknya....


Akhirnya, setelah saya tahu masa semakin singkat untuk berdamping dengan Mama, saya berasa amat sedih. Malah saya menangis setelah melihat Mama yang sedang menaiki bas IPN. Pasti saya rindukan Mama nanti...sedihnya.

No comments:

Post a Comment