Wednesday, January 20, 2010

ANNIVERSARY 2008

Petangnya

Entah berapa kali Mama tukarkan saya baju kerana pada hari itu saya terlalu banyak bermain. Mama kata baju saya sudah basah dek peluh. Waktu ini saya sudah pandai berjalan dan baru belajar berlari.

Saya tersenyum pada Babah kerana saya tahu dia amat sayangkan saya. Hari bahagia itu membuatkan saya betul2 seronok dan penat membuat pelbagai aksi.


Saya seperti sudah tahu yang kesemua hadiah itu adalah milik saya sempena birthday sulong saya.





Haa..ini abang Lokman, sepupu saya. Dia memang baik dengan saya. Saya pun sukakan dia.
Yang paling seronoknya hari itu, saya menjadi perhatian oleh ramai orang yang datang ke rumah. Saya harap Babah dan Mama akan mengadakan majlis seperti itu lagi supaya saya boleh bermain sepuasnya. Hehe..

No comments:

Post a Comment