Sunday, January 24, 2010

SEKSI

Ini video saya bergaya dengan 'spek' hitam. Saya memang suka bergaya. Padahal waktu itu sudah malam, tapi saya masih mahukan 'spek' hitam untuk digayakan walaupun tidak berbaju lagi. Ha..tak sabar rasanya untuk menggayakan 'spek' yang baru dibeli oleh Babah.

Sebenarnya, saya memang sukakan cerita Ben 10. Boleh dikatakan setiap hari saya akan meminta Mama untuk pasangkan DVD Ben 10. Kalau dulu saya akan meminta Mama pasangkan DVD Upin & Ipin atau cerita 'Geng'. Sekarang tidak lagi. Lama-kelamaan saya bosan dengan cerita yang sama...

2 comments:

  1. Heheheheheh....kelakaw!!

    Gua tolong ramaikan lagi kengkawan kat blog ini k...
    Gua dah link blog sahabat nih...
    Bertuah tuan blog ini....heheheh

    Sama2 membantu apa salahnya kan?

    ReplyDelete